Daugiau negalvokite apie tai, kur išmesti senus ir nereikalingus baldus Vilniuje – taupykite savo laiką ir jėgas

Viską atliksime patys, Jums nereikės:

N

Išrinkti baldų

N

Ieškoti krovėjų

N

Ieškoti kur išmesti senus baldus

N

Ieškoti transporto baldams išvežti

Būtinai Jums patarsime:

Išardysime, išnešime, išvešime:

Kurį išvežimo būda jums pasirinkti?

Kaip tiksliai apskaičiuoti atliekų išvežimo kainą iš jūsų objekto?

Kaip nepermokėti už paslaugą?

Kur dėti senus baldus?

Jei namuose ar biure panorote permainų, geriausias sprendimas yra įsigyti naujų baldų. Tačiau tokiu atveju susidursite su problema – teks svarstyti, kur dėti senus, jau nebereikalingus baldus.

Ką daryti jeigu:

  • susikaupė senų baldų
  • nėra kam išardyti, išnešti ir išvežti senų baldų
  • reikia atlaisvinti patalpas nuo baldų

Atsakymą žinome mes – „Utilizatorius“ greitai ir profesionaliai išveš nereikalingus baldus iš Jūsų buto arba biuro.

senu baldu isvezimas utilizavimas vilnius nemokamai

Susisiekite su mumis jums patogiu būdu

[phone_everywhere]

Paslaugos procesas
1. UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, el.Paštu, el.forma, tiesioginis pokalbis internetu.

2. KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainų aptarimas, užsakymo registravimas.

3. DATA IR LAIKAS
Datos ir laiko suderinimas.
4. UŽSAKYMO VYKDYMAS
  • Sutartą dieną atvyksta mūsų ekipažas
  • Atliekos sukraunamos į transportą
  • Fiksuojamas atliekų kiekis
5. APMOKĖJIMAS
Juridiniai asmenys

Galimi 2 mokėjimo būdai:

  1. Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą (prieš paslaugos suteikimą)
  2. Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą (po paslaugos suteikimo)
Fiziniai asmenys

Galimi 3 mokėjimo būdai:

  1. Išankstinis apmokėjimas pavedimu (el. bankininkystė*)
  2. Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo (el. bankininkystė*)
  3. Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje, po paslaugos suteikimo

*Elektroninė bankininkystė apima interneto banką, mobiliąją bankininkystę.
PASTABA: Atsiskaitymas kortele šiuo metu negalimas.

6. SĄVARTYNO DEKLARACIJOS KOPIJA
Pagal poreikį atsiunčiame sąvartyno deklaracijos kopiją kaip patvirtinimą, kad atliekos buvo pristatytos galutiniam atliekų tvarkytojui (į sąvartyną).
7. SĄVARTYNO DEKLARACIJOS KOPIJA

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę.

Baldų išvežimo kainos

DĖMESIO! Minimali baldų išvežimo kaina  gyventojams – 40 €. Įmonėms – 50 € + PVM. Išvežant didesnį kiekį – taikoma nuolaida!

Minkšti baldai
Rūšis Pavadinimas Kaina
Sofa-lova 30-40 €
Minkštų baldų kampas 50-60 €
Sofa + 2 foteliai 50-60 €
Fotelis nuo 10 €
Lova 20-40 €
Čiužiniai 10-20 €

 

Korpusiniai baldai
Rūšis Pavadinimas Kaina
Drabužių spinta  (1 metras į plotį ) nuo 25 €
Sekcija (1 metras į plotį ) nuo 25 €
Virtuvės spintelės nuo 8 €
Kompiuterinis staliukas nuo 15 €
Komodos nuo 15 €

Kainos nurodytos be PVM.
Visos kainos galioja Vilniaus mieste.

Kubiniais metrais

DĖMESIO! Minimali baldų išvežimo kaina  gyventojams – 40 €. Įmonėms – 50 € + PVM. Išvežant didesnį kiekį – taikoma nuolaida!

Atliekų kainos gali būti skaičiuojamos kubiniais metrais  pagal faktinį atliekų tūrį.

Baldų išvežimas m3 1 nuo 25 €
Baldų demontavimas, išnešimas ir pakrovimas 1 val. 1 krovėjas nuo 16 €
Baldų pakrovimas iš lauko  iki 30 min. Nemokamas
Baldų išvežimas statybiniu konteineriu Skaityti daugiau

Kainos nurodytos be PVM.
Visos kainos galioja Vilniaus mieste.

Vienetais. Kainos nurodytos žemiau pateiktame kainoraštyje.

Į nurodytas kainas įeina baldų demontavimas ir išnešimas iki 5-o aukšto (name be lifto) arba aukščiau (naudojantis liftu). Jeigu dėl baldų gabaritų ar kitų priežasčių negalima naudotis liftu, už išnešimą nuo 6-o ir aukštesnių aukštų imamas papildomas mokestis, kuris skaičiuojamas individualiai.

Neradę savo baldų pateiktame kainoraštyje, susisiekite konsultacijai.

Mokėjimo būdas

Juridiniai asmenys

Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą

prieš paslaugos suteikimą

Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą

po paslaugos suteikimo

Fiziniai asmenys

Išankstinis apmokėjimas pavedimu

el. bankininkystė*

Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo

el. bankininkystė*

Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje

po paslaugos suteikimo

Dirbame daugiau nei 24 metus

Surenkame rankiniu būdu virš 270 tonų kiekvieną mėnesį

Įvykdėme daugiau nei 22 000+ užsakymų

Mūsų klientų atsiliepimai

Esu labai patenkinta „Utilizatoriaus“ paslaugomis! Labai greitai atsakė į mano užklausą, suderinome baldų išvežimo laiką. Dirbantys vyrukai labai profesionalūs, mandagūs, baldus išrinko, išnešė ir išvežė labai greitai, tikrai rekomenduočiau kitiems, o jei reikės ateityje – tikrai vėl rinkčiausi šią įmonę. 

Monika

Laba diena,

Noriu padėkoti Jūsų komandai už paslaugą. Labai šaunūs vaikinai! Išardė ir siaurais laiptais išnešė sofą-lovą, nesubraižė sienų. Net nustebau – mandagūs. Turėjau susikūrusi prastą nuomonę apie tokios specialybės žmones. Jūs tą nuomonę pakeitėte, ir aš jau rekomendavau jus savo kolegei. Sėkmės!!!

Rita

Puiki įmonė, operatyviai suteikta paslauga, malonūs darbuotojai.

Loreta

Paskambinau vieną dieną, atvyko sekančią ir greitai, tyliai,  kokybiškai bei su šypsena veide du vyrukai surinko ir išvežė visus nereikalingus daiktus.

Rūta

Puikiai! Profesionalai. Likau labai patenkintas.

Registravausi nereikalingų baldų išvežimui prieš savaitę, atvažiavo kaip tarėmės. Operatyviai viską išnešė iš buto, tvarkingai, švariai, mandagiai. Palanki kaina, lyginant su kitomis tokią paslaugą teikiančiomis bendrovėmis.

Linkiu sėkmės tolimesniuose darbuose. Jei reikės dar – būtinai kreipsiuosi ir rekomenduosiu draugams.

Ačiū.

Albertas

Mūsų klientai
D.U.K
Kaip pateikti užsakymą?
  1. Telefonu
  2. El. paštu 
  3. Pildant užklausos formą
  4. Tiesioginis pokalbis internetu
Kaip sužinoti, kiek kainuos baldų išvežimas?

Atsiųsti nuotraukas el. paštu (galime nustatyti preliminarią išvežimo kainą, priklauso nuo nuotraukų kokybės) [email protected] . Taip pat, siunčiant nuotraukas prašome pridėti Jūsų kontaktinį telefono numerį ir adresą.

  1. Paskambinti šiuo tel. nr.: +370 615 14888, ir išvardyti turimas atliekas.
  2. Prieš skambinant reikia žinoti (baldai):

    • Lova: Kokio tipo? 1. Kampinė sofa 2. Standartinė sofa-lova 3. Dvigulė miegamojo lova 4. Viengulė lova
    • Fotelis: 1) Sėdimas 2) Išskleidžiamas
    • Spinta/Sekcija/Komoda: Reikia žinoti išmatavimus 1) Aukštis cm 2) Plotis cm 3) Gylis dažniausiai būna standartinis (40-60 cm.)
    • Čiužinys (be grotelių) : 1) Vienvietis 2) Dvivietis 3) Antčiužinis
    • Virtuvinės spintelės: 1) Vienų durelių 2) Dviejų durelių
    • Stalas: 1) Virtuvinis/Kambario/Rаšomasis  2) Kavos staliukas
    1.       Įvertinti savarankiškai
    • Pagal kainas, pateiktas svetainėje (vienetais)
    • Pagal kainas, pateiktas svetainėje (kubais)
Ar atliekame baldų išrinkimą,išnešimą, pakrovimą?

Taip, baldus išnešame ir pakrauname. Krovos darbų kaina priklauso nuo pasirinkto išvežimo būdo.

  • Skaičiuojant baldų išvežimo kainą vienetais – pakrovimas įskaičiuojamas į kainą.
  • Skaičiuojant baldų išvežimo kainą kubais – skaičiuojamas valandinis mokestis.
Kaip apskaičiuojamas atliekų tūris?

Atliekų tūris skaičiuojamas pagal tai, kiek vietos atliekos užima sukrovus jas į transporto priemonę. Už paslaugas apmokama pagal atliekų tūrį.

Prieš kiek laiko reikia užsakyti paslaugą?
  • Gyventojams: prieš 1 – 2 d.d.
  • Įmonėms, įstaigoms, bendrijoms: prieš 3 – 5 d.d.
Koks yra darbo laikas?
  • Darbo dienomis dirbame nuo 08.00 val. iki 16.00 val. (vėliausiai į užsakymą atvykstame 15.00-15.30 val., priklausomai nuo rajono ir nuo to kokį atliekų kiekį turite).
  • Šeštadieniais didesnius užsakymus išvežame, paslaugos teikiamos pagal susitarimą.
  • Sekmadieniais – nedirbame.
Ar galima pasirinkti man tinkamą išvežimo laiką?
  • Laiką galima pasirinkti (taikomas 2 valandų intervalas), pavyzdžiui – nuo 8.00 iki 10.00 val.  Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа  ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Tikslios atvykimo valandos (pavyzdžiui, 13.00 val.) pasakyti negalime, kadangi prieš Jūsų užsakymą gali būti ir kitų užsakymų. Dėl įvairių aplinkybių galime užtrukti trumpiau arba ilgiau, todėl sudėtinga pasakyti tikslų laiką.
Ar informuojame apie atvykimą?
  • Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа  ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Skambiname Jūsų nurodytu telefono numeriu.
Kiek darbuotojų atvyksta į užsakymą?

Į užsakymą visada atvyksta du darbuotojai, kurie ir atlieka paslaugą.

Ar galiu pats išardyti baldus ir tokiu būdu sutaupyti?
  • Baldų išardymas dažniausiai nesutaupys Jūsų pinigų.
  • Sutaupyti galima tik tuo atveju, jeigu baldai bus išardyti ir išnešti į lauką.
Kokiu transportu atliekamas baldų išvežimas?
  • Transporto parinkimas priklauso nuo baldų kiekio ir svorio.

    • Krovininis mikroautobusas (tūris: nuo 8,5 m3 iki 12 m3)
    • Statybinių atliekų konteineris (tūris: nuo 7 m3 iki 10 m3)
    • Didelis (HAG tipo) konteineris (tūris: nuo 30 m3 iki 38 m3)
Kas vyksta po to, kai pasikrauname atliekas/kur jos išvežamos?

Atliekos vežamos į atliekų rūšiavimo stotį, galutiniam atliekų tvarkytojui.

Kokiu būdu galima atsiskaityti už paslaugas?

Atsiskaitymo būdą Jūs pasirenkate paslaugos užsakymo metu.

Juridiniai asmenys

Galimi 2 mokėjimo būdai:

  1. Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą (prieš paslaugos suteikimą)
  2. Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą (po paslaugos suteikimo)
Fiziniai asmenys

Galimi 3 mokėjimo būdai:

  1. Išankstinis apmokėjimas pavedimu (el. bankininkystė*)
  2. Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo (el. bankininkystė*)
  3. Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje, po paslaugos suteikimo

*Elektroninė bankininkystė apima interneto banką, mobiliąją bankininkystę
PASTABA: Atsiskaitymas kortele šiuo metu negalimas

Ar galima apmokėti paslaugą bankine kortele ?

Šiuo metu tokios galimybės nėra.

Ar yra minimalus mokestis už paslaugą ?
  • Minimalus mokestis, taikomas gyventojams – 40€.
  • Minimalus mokestis, taikomas įmonėms/įstaigoms – 50€ + PVM.
Ar reikia pasirašyti sutartį išvežant baldus?
  1. Gyventojams sutartis nėra reikalinga.
  2. Išvežant bakdus iš įmonių ir įstaigų reikės pasirašyti trišalę sutartį, tarp atliekų turėtojo, atliekų vežėjo ir atliekų tvarkytojo. 
    Nepasirašius trišalės sutarties atliekų išvežimas negalimas, kadangi atliekų tvarkytojas atliekų nepriims.
  3. Atliekų sutartį paruošia vežėjas.
Ar jūsų įmonė turi reikalingus leidimus vykdyti veiklą, susijusią su atliekų išvežimu?
  1. Įmonės vykdoma veikla kompetentinga ir atitinka visus Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos reikalavimus. Turime visus įstatymu numatytus leidimus .
  2. Įmonė įregistruota į atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 )
  3. Ši informacija pasiekiama atliekų tvarkytojų įmonių registre, paspaudus nuorodą : https://atvr.aplinka.lt/ ir įvedus įmonės pavadinimą: UAB Nikanoros. Toliau spauskite mygtuką ieškoti.
Kada įmonė buvo įkurta / kiek metų esate rinkoje / kada pradėta vykdyti įmonės veikla?
  • Įmonė Nikanoros, UAB buvo įkurta 2000 m. liepos mėn 1d.
  • Savo veiklą atliekų išvežimo sektoriuje pradėjo 2008 m. ir sėkmingai ją tęsia jau 14 metų.
  • Į atliekas tvarkančių įmonių registrą (ATĮR kodas REOBJ0014535) įregistruota 2010 metais.
  1. Daugiau apie mūsų įmonę galite sužinoti:  https://utilizatorius.lt/apie-mus/

Susisiekite su mumis jums patogiu būdu

Call Now Button