Šiukšlių išvežimas

Dirbame nuo

metų

Surenkame rankiniu būdu virš

tonų kiekvieną mėnesį

Įvykdėme daugiau nei

užsakymų

Mūsų teikiamų paslaugų kokybę patvirtina per metus įgyti sertifikatai.

IŠVEŽAME ĮVAIRIAS SUSIKAUPUSIAS ŠIUKŠLES IŠ BIURŲ, KOMERCINIŲ PATALPŲ, SANDĖLIŲ, SKLYPŲ, AIKŠTELIŲ, APLEISTŲ TERITORIJŲ, RŪSIŲ, GARAŽŲ, BALKONŲ.

Jeigu negalite patys utilizuoti atliekų, pasinaudokite kvalifikuotų darbuotojų, kurie sutaupys jūsų laiką ir tausos jūsų pastangas, paslaugomis.

Teikiamos paslaugos

  • Statybinių atliekų  išvežimas
  • Stambiagabaričių atliekų  išvežimas
  • Senų baldų išvežimas
  • Žaliųjų atliekų  išvežimas
  • Gamybinių atliekų  išvežimas
  • Kitų nepavojingų atliekų išvežimas
  • Metalo laužo išvežimas
  • Statybinių konteinerių nuoma

Išvešime atliekas į tam skirtas aikšteles ir utilizuosime jas pagal aplinkosaugos standartus.

  • 1. Išvežame šiukšles nepriklausomai nuo jų kiekio;
  • 2. Veiklą vykdome vadovaudamiesi įstatymais; 
  • 3. Teikiame paslaugas Vilniaus mieste ir Vilniaus miesto rajonuose.

Šiukšles galite savarankiškai nugabenti iki jų pakrovimo vietos arba galite papildomai užsisakyti šią paslaugą pas mus.

Paslaugos procesas

KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainų aptarimas, užsakymo registravimas.

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, el.Paštu, el.forma, tiesioginis pokalbis internetu.

UŽSAKYMO VYKDYMAS

  • Sutartą dieną atvyksta mūsų ekipažas
  • Atliekos sukraunamos į transportą
  • Fiksuojamas atliekų kiekis

DATA IR LAIKAS

Datos ir laiko suderinimas.

SĄVARTYNO DEKLARACIJOS KOPIJA

Pagal poreikį atsiunčiame sąvartyno deklaracijos kopiją kaip patvirtinimą, kad atliekos buvo pristatytos galutiniam atliekų tvarkytojui (į sąvartyną).

APMOKĖJIMAS

Juridiniai asmenys

Galimi 2 mokėjimo būdai:

  1. Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą (prieš paslaugos suteikimą)
  2. Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą (po paslaugos suteikimo)
Fiziniai asmenys

Galimi 3 mokėjimo būdai:

  1. Išankstinis apmokėjimas pavedimu (el. bankininkystė*)
  2. Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo (el. bankininkystė*)
  3. Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje, po paslaugos suteikimo

*Elektroninė bankininkystė apima interneto banką, mobiliąją bankininkystę.
PASTABA: Atsiskaitymas kortele šiuo metu negalimas.

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę.

Paslaugos procesas

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, el.paštu, el.forma, tiesioginis pokalbis internetu.

KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainų aptarimas, užsakymo registravimas.

DATA IR LAIKAS

Datos ir laiko suderinimas.

UŽSAKYMO VYKDYMAS

  • Sutartą dieną atvyksta mūsų ekipažas
  • Atliekos sukraunamos į transportą
  • Fiksuojamas atliekų kiekis

APMOKĖJIMAS

.Juridiniai asmenys

Galimi 2 mokėjimo būdai:

  1. Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą (prieš paslaugos suteikimą)
  2. Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą (po paslaugos suteikimo)
Fiziniai asmenys

Galimi 3 mokėjimo būdai:

  1. Išankstinis apmokėjimas pavedimu (el. bankininkystė*)
  2. Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo (el. bankininkystė*)
  3. Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje, po paslaugos suteikimo

*Elektroninė bankininkystė apima interneto banką, mobiliąją bankininkystę.
PASTABA: Atsiskaitymas kortele šiuo metu negalimas.

SĄVARTYNO DEKLARACIJOS KOPIJA

Pagal poreikį atsiunčiame sąvartyno deklaracijos kopiją kaip patvirtinimą, kad atliekos buvo pristatytos galutiniam atliekų tvarkytojui (į sąvartyną).

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę.

Šiukšlių išvežimo  kainos

Juridiniai asmenys

Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą

prieš paslaugos suteikimą

Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą

po paslaugos suteikimo

Fiziniai asmenys

Išankstinis apmokėjimas pavedimu

el. bankininkystė*

Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo

el. bankininkystė*

Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje

po paslaugos suteikimo

DĖMESIO! Minimali baldų išvežimo kaina gyventojams – 40 €. Įmonėms – 50 € + PVM.

Šiukšlių išvežimas  m3 nuo 25 €
Šiukšlių  išnešimas ir pakrovimas 1 val. 1 krovėjas nuo 16 €

Kainos nurodytos be PVM.
Visos kainos galioja Vilniaus mieste.

Mūsų klientų atsiliepimai

Esu labai patenkinta „Utilizatoriaus“ paslaugomis! Labai greitai atsakė į mano užklausą, suderinome baldų išvežimo laiką. Dirbantys vyrukai labai profesionalūs, mandagūs, baldus išrinko, išnešė ir išvežė labai greitai, tikrai rekomenduočiau kitiems, o jei reikės ateityje – tikrai vėl rinkčiausi šią įmonę. 

Monika

Laba diena,

Noriu padėkoti Jūsų komandai už paslaugą. Labai šaunūs vaikinai! Išardė ir siaurais laiptais išnešė sofą-lovą, nesubraižė sienų. Net nustebau – mandagūs. Turėjau susikūrusi prastą nuomonę apie tokios specialybės žmones. Jūs tą nuomonę pakeitėte, ir aš jau rekomendavau jus savo kolegei. Sėkmės!!!

Rita

Puiki įmonė, operatyviai suteikta paslauga, malonūs darbuotojai.

Loreta

Paskambinau vieną dieną, atvyko sekančią ir greitai, tyliai,  kokybiškai bei su šypsena veide du vyrukai surinko ir išvežė visus nereikalingus daiktus.

Rūta

Puikiai! Profesionalai. Likau labai patenkintas.

Registravausi nereikalingų baldų išvežimui prieš savaitę, atvažiavo kaip tarėmės. Operatyviai viską išnešė iš buto, tvarkingai, švariai, mandagiai. Palanki kaina, lyginant su kitomis tokią paslaugą teikiančiomis bendrovėmis.

Linkiu sėkmės tolimesniuose darbuose. Jei reikės dar – būtinai kreipsiuosi ir rekomenduosiu draugams.

Ačiū.

Albertas

Mūsų klientai

D.U.K

Kaip pateikti užsakymą?
  1. Telefonu 
  2. El. paštu 
  3. Pildant užklausos formą
  4. Tiesioginis pokalbis internetu
Kaip sužinoti, kiek kainuos šiukšlių išvežimas?

Tokio tipo atliekos dažniausiai skaičiuojamos kubais (kubiniais metrais). Kaina už 1 m3 priklauso nuo atliekų sudėties. Norint nustatyti (sužinoti) atliekų išvežimo kainą, galimi du variantai:

  1.       Atsiųsti nuotraukas el. paštu (galime nustatyti preliminarią išvežimo kainą, priklauso nuo nuotraukų kokybės) [email protected] . Taip pat, siunčiant nuotraukas prašome pridėti Jūsų kontaktinį telefono numerį ir adresą.
  2.       Paskambinti mums nurodytu telefono numeriu ir išvardyti turimas atliekas.

Tinkamo atliekų vertinimo pavyzdžiai:

  • Paprasta apskaičiuoti atliekų tūrį tada, kai atliekos sukrautos į maišus.
  • Taip pat, tūrį galima apskaičiuoti žinant išmatavimus ir tikslų kiekį.

Netinkamo atliekų vertinimo pavyzdžiai:

Sudėtinga apskaičiuoti atliekų tūrį tada, kai atliekos yra palaidos arba kai atliekų dar nėra.

  • Pavyzdžiui, turime krūvą langų
  • Pavyzdžiui, šalia namo guli daug įvairiausių daiktų

Remdamiesi tokiu aprašymu, negalėsime nustatyti atliekų tūrio, todėl tokiais atvejais prašome atsiųsti mums nuotraukų. 

Kaip apskaičiuojama paslaugos kaina?

Paslaugų kaina priklauso nuo pakrautų atliekų tūrio. Atliekų tūris skaičiuojamas pagal tai, kiek vietos atliekos užima sukrovus jas į transporto priemonę.

Ar atliekame šiukšlių atliekų išnešimą, pakrovimą?
  • Atliekame pakrovimą, kai užsakomas atliekų išvežimas savivarčiu/mikroautobusu. Skaičiuojamas valandinis mokestis.
  • Užsakant kontenerį atliekų pakrovimo darbų neatliekame.
Koks yra jūsų įmonės darbo laikas?
  • Pirmadienis–penktadienis. 08.00 val.–16.00 val. (vėliausiai į užsakymą atvykstame 15.00–15.30 val., priklauso nuo rajono ir nuo to, kokį atliekų kiekį turite).
  • Šeštadieniais išvežame didesnius užsakymus, paslaugos teikiamos pagal susitarimą.
  • Sekmadieniais – nedirbame.
  • Naktinė pamaina. Pagal poreikį galimas darbų atlikimas naktinę pamainą (pvz.: prekybos centruose, parduotuvėse, kavinėse).
Ar galima pasirinkti man tinkamą išvežimo laiką ?
  • Laiką galima pasirinkti (taikomas 2 valandų intervalas), pavyzdžiui – nuo 8.00 iki 10.00 val. Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Tikslios atvykimo valandos (pavyzdžiui, 13.00 val.) pasakyti negalime, kadangi prieš Jūsų užsakymą gali būti ir kitų užsakymų. Dėl įvairių aplinkybių galime užtrukti trumpiau arba ilgiau, todėl sudėtinga pasakyti tikslų laiką.
Ar informuojame apie atvykimą?
  • Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа  ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Skambiname Jūsų nurodytu telefono numeriu.
Kiek darbuotojų atvyksta į užsakymą?
  • Užsakant savivartį/mikroautobusą į užsakymą visada atvyksta du darbuotojai, kurie ir teikia užsakytą  paslaugą.
Kiek laiko užtrunka atliekų pakrovimas išvežant atliekas savivarčiu/mikroautobusu?

Viskas priklauso nuo išvežamų atliekų kiekio ir nuo to, ar jos yra patalpose, ar lauke.
Pakrovimas iš lauko atliekamas dvigubai greičiau nei iš patalpų.Taip pat yra ir su kitomis atliekomis, kuo daugiau jų yra, tuo ilgiau trunka užsakymas.
Dažniausiai šiukšlių išnešimas trunka nuo 0,5 val iki 1,5 val.

Ar galiu pats išnešti šiukšles ir tokiu būdu sutaupyti?

Sutaupyti galite tik tuo atveju, jeigu išnešite atliekas į lauką.

Kokiu transportu atliekamas šiukšlių atliekų išvežimas?

Transporto parinkimas  priklauso nuo išvežamų šiukšlių kiekio ir svorio.   

  • Krovininis mikroautobusas (tūris: nuo 8,5 m3 iki 12 m3)
  • Statybinių atliekų konteineris (tūris: nuo 7 m3 iki 10 m3)
Kas vyksta po to, kai pasikrauname atliekas/kur jos išvežamos?

Atliekos vežamos į atliekų rūšiavimo stotį, galutiniam atliekų tvarkytojui.

Kaip vyksta atsiskaitymas?

Atsiskaitymo būdą Jūs pasirenkate paslaugos užsakymo metu.

Juridiniai asmenys

Galimi 2 mokėjimo būdai:

  1. Apmokėjimas pagal išankstinę sąskaitą-faktūrą (prieš paslaugos suteikimą)
  2. Apmokėjimas pagal sąskaitą-faktūrą (po paslaugos suteikimo)
Fiziniai asmenys

Galimi 3 mokėjimo būdai:

  1. Išankstinis apmokėjimas pavedimu (el. bankininkystė*)
  2. Apmokėjimas pavedimu po paslaugos suteikimo (el. bankininkystė*)
  3. Apmokėjimas grynais pinigais, vietoje, po paslaugos suteikimo

*Elektroninė bankininkystė apima interneto banką, mobiliąją bankininkystę
PASTABA: Atsiskaitymas kortele šiuo metu negalimas

Ar galima apmokėti paslaugą bankine kortele?

Šiuo metu tokios galimybės nėra.

Ar yra minimalus mokestis už paslaugą ?
  1. Minimalus mokestis, taikomas gyventojams – 40€.
  2. Minimalus mokestis, taikomas įmonėms/įstaigoms – 50€ + PVM.
Ar reikia pasirašyti sutartį išvežant šiukšles ?
  1. Gyventojams sutartis nėra reikalinga.
  2. Išvežant šiukšles iš įmonių ir įstaigų reikės pasirašyti trišalę sutartį, tarp atliekų turėtojo, atliekų vežėjo ir atliekų tvarkytojo.
    Nepasirašius trišalės sutarties atliekų išvežimas negalimas, kadangi atliekų tvarkytojas atliekų nepriims.
  3. Atliekų sutartį paruošia vežėjas.
Ar jūsų įmonė turi reikalingus leidimus vykdyti veiklą, susijusią su atliekų išvežimu?
  1. Įmonės vykdoma veikla kompetentinga ir atitinka visus Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos reikalavimus. Turime visus įstatymu numatytus leidimus .
  2. Įmonė įregistruota į atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 )
  3. Ši informacija  pasiekiama atliekų tvarkytojų įmonių registre, paspaudus nuorodą : https://atvr.aplinka.lt/  ir įvedus įmonės pavadinimą: UAB Nikanoros. Toliau spauskite mygtuką ieškoti.
Kada įmonė buvo įkurta / kiek metų esate rinkoje / kada pradėta vykdyti įmonės veikla?
  • Įmonė Nikanoros, UAB buvo įkurta 2000 m. liepos mėn 1d.
  • Savo veiklą atliekų išvežimo sektoriuje pradėjo 2008 m. ir sėkmingai ją tęsia jau 14 metų.
  • Į atliekas tvarkančių įmonių registrą (ATĮR kodas REOBJ0014535) įregistruota 2010 metais.

Daugiau apie mūsų įmonę galite sužinoti:  https://utilizatorius.lt/apie-mus/

Susisiekite su mumis jums patogiu būdu

Call Now Button