Šiukšlių išvežimas

Dirbame nuo

metų

Surenkame rankiniu būdu virš

tonų kiekvieną mėnesį

Įvykdėme daugiau nei

užsakymų

Išvežame įvairiais  susikaupusias šiukšles iš biurų, komercinių patalpų, sandėlių, sklypų, aikštelių, apleistų teritorijų, rūsių, garažų, balkonų.

Jeigu negalite patys utilizuoti atliekų, pasinaudokite kvalifikuotų darbuotojų, kurie sutaupys jūsų laiką ir tausos jūsų pastangas, paslaugomis.

Teikiamos paslaugos

  • Statybinių atliekų  išvežimas
  • Stambiagabaričių atliekų  išvežimas
  • Senų baldų išvežimas
  • Žaliųjų atliekų  išvežimas
  • Gamybinių atliekų  išvežimas
  • Kitų nepavojingų atliekų išvežimas
  • Metalo laužo išvežimas
  • Buitinės technikos išvežimas
  • Statybinių konteinerių nuoma

Išvešime atliekas į tam skirtas aikšteles ir utilizuosime jas pagal aplinkosaugos standartus.

  • 1.išvežame šiukšles nepriklausomai nuo jų kiekio;
  • 2. Veiklą vykdome vadovaudamiesi įstatymais; 
  • 3. Teikiame paslaugas Vilniaus mieste ir Vilniaus miesto rajonuose.

Šiukšles galite savarankiškai nugabenti iki jų pakrovimo vietos arba galite papildomais užsisakyti šią paslaugą pas mus.

Paslaugos procesas

KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainu aptarimas, užsakymo registravimas.

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, El.Paštu, El.forma, Tiesioginis pokalbis internetu

UŽSAKYMO VYKDYMAS

  • Sutartą dieną atvyksta mūsų ekipažas.
  • Atliekos sukraunamos į transportą.
  • Fiksuojamas atliekų kiekis.

DATA IR LAIKAS

Datos ir laiko suderinimas.

UTILIZAVIMO PAŽYMOS

Prireikus gauti atliekų utilizavimą įrodantį dokumentą, paslaugos užsakymo momentu informuokite užsakymą priimantį įmonės darbuotoją.

Po pakrovimo atliekos keliauja pas galutinį tvarkytoją. Atliekos sveriamos. Tvarkytojas pateikia atliekų deklaraciją su nurodytu tiksliu svoriu. Paskui mūsų įmonė išrašo jūsų vardu ir adresu atliekų utilizavimo pažymą, kurią siunčiame į jūsų el. paštą.  

APMOKĖJIMAS

Atsiskaitymas iš karto, po paslaugos suteikimo, vietoje, grynaisiais pinigais, arba išankstiniu pavedimu

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę?

Paslaugos procesas

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, El.Paštu, El.forma, Tiesioginis pokalbis internetu

KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainu aptarimas, užsakymo registravimas.

DATA IR LAIKAS

Datos ir laiko suderinimas.

UŽSAKYMO VYKDYMAS

  • Sutartą dieną atvyksta mūsų ekipažas.
  • Atliekos sukraunamos į transportą.
  • Fiksuojamas atliekų kiekis.

APMOKĖJIMAS

Atsiskaitymas iš karto, po paslaugos suteikimo, vietoje, grynaisiais pinigais, arba išankstiniu pavedimu

UTILIZAVIMO PAŽYMOS

Prireikus gauti atliekų utilizavimą įrodantį dokumentą, paslaugos užsakymo momentu informuokite užsakymą priimantį įmonės darbuotoją.

Po pakrovimo atliekos keliauja pas galutinį tvarkytoją. Atliekos sveriamos. Tvarkytojas pateikia atliekų deklaraciją su nurodytu tiksliu svoriu. Paskui mūsų įmonė išrašo jūsų vardu ir adresu atliekų utilizavimo pažymą, kurią siunčiame į jūsų el. paštą.  

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę?

Šiukšlių išvežimo  kainos

DĖMESIO! Minimali užsakymo suma 30€+ PVM.

Šiukšlių išvežimas  m3 nuo 25 €
Šiukšlių  išnešimas ir pakrovimas 1 val. 1 krovėjas nuo 10 €

Kainos nurodytos be PVM.
Visos kainos galioja Vilniaus mieste.

Mūsų klientų atsiliepimai

UAB „Nikanoros“ (utilizatorius.lt) dirba kaip šveicariškas laikrodis – tiksliai ir patikimai.

Norėčiau padėkoti Nikanoros komandai už kantrybę ir greitai, kokybiškai ir švariai atlikta nebepanaudojamų baldų utilizavimą.
Du elektroniniai laiškai (sutarties suderinimui), vienas vizitas („turto“ įvertinimui), vienas skambutis (laiko patvirtinimui) – ir šiukšlių kaip nebūta.

Ačiū Dmitrijuj už kantrų ir išsamų visos tvarkos išaiškinimą bei pagalbą ruošiant sutartį.

Ar kreiptumėmės dar kartą – be kalbų.
Ar rekomenduotumėm kitiem – žinoma.

UAB Nikanoros gali būti pavyzdžiu kaip reikia gerai atlikti savo darbą.

Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie SADM

Algirdas Cerniauskas

Esu labai patenkinta „Utilizatoriaus“ paslaugomis! Labai greitai atsake i mano uzklausa, suderinome baldu isvezimo laika. Dirbantys vyrukai labai profesionalus, mandagus, baldus isrinko, isnese ir isveze labai greit, tikrai rekomenduociau kitiems, o jei reikes ateityje tikrai vel rinkciausi sia imone.

Monika

Laba diena,

noriu padėkoti Jūsų komandai už paslaugą. Labai šaunūs vaikinai! Įšardė ir siaurais laiptais išnešė sofą-lovą, nesubraižė sienų. Net nustebau – mandagūs. Nes turėjau susikūrusi prastą nuomuonę apie tokios specialybės žmones. Jūs tą nuomuonę pakeitėt. Ir aš jau rekomendavau jūs savo kolegei. Sėkmės!!!!!

Rita

Puiki įmonė, operatyviai suteikta paslauga, malonūs darbuotojai.

Loreta

Paskambinau vieną dieną, atvyko sekančią ir greitai, tyliai,  kokybiškai bei su šypsena veide du vyrukai surinko ir išvežė visus nereikalingus daiktus.

Rūta

Puikiai! Profesionalai. Likau labai patenkintas.

Registravausi nereikalingų baldų išvežimui prieš savaitę, atvažiavo kaip tarėmės. Operatyviai viską išnešė iš buto, tvarkingai, švariai, mandagiai. Palanki kaina, lyginant su kitomis tokią paslaugą teikiančiomis bendrovėmis.

Linkiu sėkmės tolimesniuose darbuose. Jei reikės dar – būtinai kreipsiuosi ir rekomenduosiu draugams.

Ačiū.

Albertas

Mūsų klientai

D.U.K

Kaip pateikti užsakymą?
  1. Telefonu 
  2. El. paštu 
  3. Pildant užklausos formą
  4. Tiesioginis pokalbis internetu
Kaip sužinoti, kiek kainuos šiukšlių išvežimas?
  1. Tokio tipo atliekos dažniausiai skaičiuojamos kubais (kubiniais metrais). Kaina už 1 m3 priklauso nuo atliekų sudėties. Norint nustatyti (sužinoti) atliekų išvežimo kainą, galimi du variantai:

    1.       Atsiųsti nuotraukas el. paštu (galime nustatyti preliminarią išvežimo kainą, priklauso nuo nuotraukų kokybės) [email protected] . Taip pat siunčiant nuotraukas prašome pridėti Jūsų kontaktinį telefono numerį ir adresą.
    2.       Paskambinti mums nurodytu  telefono numeriu  ir išvardinti turimas atliekas.

    Tinkamų atliekų vertinimo pavyzdžiai:

    • Paprasta apskaičiuoti atliekų tūrį tada, kai atliekos sukrautos į maišus.
    • Taip pat tūrį galima apskaičiuoti žinant išmatavimus ir tikslų kiekį

    Netinkamų atliekų vertinimo pavyzdžiai:

    Sudėtinga apskaičiuoti atliekų tūrį tada, kai atliekos yra palaidos arba kai atliekų dar nėra.

    • Pavyzdžiui,  Turime krūvą langų
    • Pavyzdžiui,  Šalia namo guli daug visokiausių daiktų

    Remiantis tokiu aprašymu negalėsime nustatyti atliekų tūrio, todėl tokiais atvejais geriau atsiųsti mums nuotraukų. 

Kaip apskaičiuojamas atliekų tūris ?
  1. Atliekų tūris skaičiuojamas pagal tai, kiek vietos atliekos užima sukrovus jas į transporto priemonę.Paslaugų kaina priklauso nuo pakrautų atliekų tūrio.
Ar atliekame šiukšlių atliekų išnešimą, pakrovimą?
  • Atliekame pakrovimą, kai užsakomas atliekų išvežimas savivarčiu/mikroautobusu. Skaičiuojamas valandinis mokestis.
  • Užsakant kontenerį atliekų pakrovimo darbų neatliekame.
Koks yra jūsų įmonės darbo laikas?
  • Pirmadienis–penktadienis. 08.00 val.–16.00 val. (vėliausiai į užsakymą atvykstame 15.00–15.30 val., priklauso nuo rajono ir nuo to, kokį atliekų kiekį turite).
  • Šeštadieniais išvežame didesnius užsakymus, paslaugos teikiamos pagal susitarimą.
  • Sekmadieniais – nedirbame.
  • Naktinė pamaina. Pagal poreikį galimas darbų atlikimas naktinę pamainą (pvz.: prekybos centruose, parduotuvėse, kavinėse).
Ar galima pasirinkti man tinkamą išvežimo laiką ?
  • Laiką galima pasirinkti (taikomas 2 valandų intervalas), pavyzdžiui – nuo 8.00 iki 10.00 val. Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Tikslios atvykimo valandos (pavyzdžiui, 13.00 val.) pasakyti negalime, kadangi prieš Jūsų užsakymą gali būti ir kitų užsakymų. Dėl įvairių aplinkybių, galime užtrukti trumpiau arba ilgiau, todėl sudėtinga pasakyti tikslų laiką.
Ar informuojame apie atvykimą?
  • Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа  ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Skambiname Jūsų nurodytu telefono numeriu.
Kiek darbuotojų atvyksta į užsakymą?
  • Užsakant savivartį/mikroautobusą į užsakymą visada atvyksta du darbuotojai, kurie ir teikia užsakytą  paslaugą.
Kiek laiko užtrunka atliekų pakrovimas išvežant atliekas savivarčiu/mikroautobusu?

Viskas priklauso nuo išvežamų atliekų kiekio ir nuo to, ar jos yra patalpose, ar lauke.
Pakrovimas iš lauko atliekamas dvigubai greičiau nei iš patalpų.Taip pat yra ir su kitomis atliekomis, kuo daugiau jų yra, tuo ilgiau trunka užsakymas.
Dažniausiai šiukšlių išnešimas trunka nuo 0,5 val iki 1,5 val.

Ar galiu pats išnešti šiukšles ir tokiu būdu sutaupyti ?

Sutaupyti galite tik tuo atveju, jeigu išnešite atliekas į lauką.

Kokiu transportu atliekamas šiukšlių atliekų išvežimas?

Transporto parinkimas  priklauso nuo išvežamų šiukšlių kiekio ir svorio.   

  • Krovininis mikroautobusas (tūris: nuo 8,5 m3 iki 12 m3)
  • Statybinių atliekų konteineris (tūris: nuo 7 m3 iki 10 m3)
Kas vyksta paskui, kai pasikrauname atliekas/kur jos išvežamos?

Atliekos vežamos į atliekų rūšiavimo stotį, galutiniam atliekų tvarkytojui.

Kaip vyksta atsiskaitymas?
  1.       Atsiskaitymo būdą Jūs pasirenkate paslaugos užsakymo metu.
  2.       Priklauso nuo to, kokį atsiskaitymo būdą pasirinkote, atsiskaityti galite:
  •         Grynaisiais (vietoje) Apmokant grynaisiais, vairuotojas išrašo pinigų priėmimo kvitą
  •         Pavedimu po paslaugų suteikimo (tik įmonėms ir įstaigoms)  – po sąskaitos faktūros išrašymo su atidėjimu iki 2-4 sav.)

Pavedimu po paslaugų suteikimo fiziniams asmenims atsiskaityti galimybės nėra.

  •         Pavedimu prieš paslaugų suteikimą – pagal išankstinę sąskaitą faktūrą

(Privatiems asmenims arba įmonėms)

Ar galima apmokėti paslaugą kreditine kortele?

Šiuo metu tokios galimybės nėra.

Ar yra minimalus mokestis už paslaugą ?
  1. Minimalus mokestis taikomas gyventojams – 30,00 eurų + PVM.
  2. Minimalus mokestis taikomas įmonėms/įstaigoms – 50,00 eurų + PVM.
Ar reikia pasirašyti sutartį išvežant šiukšles ?
  1. Gyventojams sutartis nėra reikalinga.
  2. Išvežant šiukšles iš įmonių ir įstaigų reikės pasirašyti trišalę sutartį, tarp atliekų turėtojo, atliekų vežėjo ir atliekų tvarkytojo.
    Nepasirašius trišalės sutarties atliekų išvežimas negalimas, kadangi atliekų tvarkytojas atliekų nepriims.
  3. Atliekų sutartį paruošia vežėjas.
Ar jūsų įmonė turi reikalingus leidimus vykdyti veiklą, susijusią su atliekų išvežimu?
  1. Įmonės vykdoma veikla kompetentinga ir atitinka visus Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos reikalavimus. Turime visus įstatymu numatytus leidimus .
  2. Įmonė įregistruota į Atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 )
  3. Ši informacija  pasiekiama atliekų tvarkytojų įmonių registre, paspaudus nuorodą : https://atvr.aplinka.lt/  ir įvedus įmonės pavadinimą: UAB Nikanoros. Toliau spauskite mygtuką ieškoti.
Kada įmonė buvo įkurta / kiek metų esate rinkoje / kada pradėta vykdyti įmonės veikla?
  • Įmonė Nikanoros, UAB buvo įkurta 2000 m. liepos mėn 1d.
  • Savo veiklą atliekų išvežimo sektoriuje pradėjo 2008 m. ir sėkmingai ją tęsia jau 14 metų.
  • Į atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 ) įregistruota  2010 metais.

Daugiau apie mūsų įmonę galite sužinoti:  https://utilizatorius.lt/apie-mus/