Įmonėms ir įstaigoms
Dirbame nuo
metų
Surenkame rankiniu būdu virš
tonų kiekvieną mėnesį
Įvykdėme daugiau nei
užsakymų
Patenkintų klientų
įmonių ir įstaigų
Mūsų teikiamų paslaugų kokybę patvirtina per metus įgyti sertifikatai.
Įmonėms ir įstaigoms teikiamos paslaugos:
Statybinių atliekų išvežimas
Senų baldų išvežimas
Stambiagabaričių atliekų išvežimas
Žaliųjų atliekų išvežimas
Statybinių konteinerių nuoma
Gamybinių atliekų išvežimas
Kitų nepavojingų atliekų išvežimas
Jums nebereikės:
Ieškoti krovėjų, kurie galėtų sukrauti nereikalingas atliekas
Tvarkyti visų reikalingų dokumentų ir pažymų, susijusių su atliekų tvarkymu
Ieškoti tinkamo transporto atliekoms išvežti
Ieškoti, kur Vilniuje galima išvežti atliekas
KONSULTACIJA
UŽSAKYMO PATEIKIMAS
Telefonu, El.Paštu, El.forma, Tiesioginis pokalbis internetu
DATA IR LAIKAS
SUTARTIES PASIRAŠYMAS
Trišalės sutarties pasirašymas. Atliekų savininkas – vežėjai – galutinis tvarkytojas. Sutartis neterminuota. Sutartis reikalaujama pagal naują atliekų tvarkymo įstatymą. (jeigu dar nėra pasirašyta anksčiau).
APMOKĖJIMAS
Išrašoma sąskaita – faktūra. Dokumentai siunčiami Jums nurodytu el. paštu.
UŽSAKYMO VYKDYMAS
Sutartą dieną ekipažo atvykimas į vietą. Atliekų pakrovimas į transportą.
Vairuotojai išrašo atliekų išvežimo aktą. Esant poreikiui pasirašo priėmimo – perdavimo aktą. Jūsų atliekos keliauja į sąvartyną (atliekų tvarkytoją). Atliekos pasveriamos. Sąvartyne išduodama atliekų deklaracija su tiksliu atliekų svoriu.
GRĮŽTAMASIS RYŠYS
UŽSAKYMO PATEIKIMAS
Telefonu, El.Paštu, El.forma, Tiesioginis pokalbis internetu
KONSULTACIJA
SUTARTIES PASIRAŠYMAS
Trišalės sutarties pasirašymas. Atliekų savininkas – vežėjai – galutinis tvarkytojas. Sutartis neterminuota. Sutartis reikalaujama pagal naują atliekų tvarkymo įstatymą. (jeigu dar nėra pasirašyta anksčiau).
DATA IR LAIKAS
UŽSAKYMO VYKDYMAS
Sutartą dieną ekipažo atvykimas į vietą. Atliekų pakrovimas į transportą.
Vairuotojai išrašo atliekų išvežimo aktą. Esant poreikiui pasirašo priėmimo – perdavimo aktą. Jūsų atliekos keliauja į sąvartyną (atliekų tvarkytoją). Atliekos pasveriamos. Sąvartyne išduodama atliekų deklaracija su tiksliu atliekų svoriu.
APMOKĖJIMAS
Išrašoma sąskaita – faktūra. Dokumentai siunčiami Jums nurodytu el. paštu.
GRĮŽTAMASIS RYŠYS
10+ metų patirtis atliekų surinkimo sferoje
Teikiame kompleksines paslaugas (surinkimas, pakrovimas, išvežimas)
Vidutiniškai per mėnesį pakrauname ir išvežame 100 tonų atliekų
Galime prisitaikyti prie Jūsų turimo biudžeto
Dažniausiai galime įvertinti ir nustatyti galutinę kainą konsultacijos metu
Jūsų patogumui pasiūlysime skirtingus išvežimo variantus
Kvalifikuotas ir apmokytas personalas
Sutvarkome visus reikalingus dokumentus ir pažymas, susijusias su atliekomis
Sutvarkome darbo vietą po savęs
Svarbu!
Šiuo metu neteikiame išvežimo paslaugų šioms atliekų grupėms:
Maisto atliekų, komposto atliekų, elektroninės technikos.
Kaip pateikti užsakymą?
- Telefonu
- El. paštu
- Pildant užklausos formą
- Tiesioginis pokalbis internetu
Kiek kainuoja atliekų išvežimas?
Atliekų išvežimo kaina priklauso nuo:
– atliekų sudėties;
– atliekų buvimo vietos;
– atliekų kiekio;
– atliekų išrūšiavimo.
Prieš kiek laiko reikia užsakyti paslaugą?
- Turint pasirašytą sutartį, prieš 1 – 2 d.d.
- Neturint pasirašytos sutarties prieš 3 – 5 d.d.
Kaip sužinoti, kiek kainuos atliekų išvežimas?
- Atsiųsti nuotraukas el. paštu (galime nustatyti preliminarią išvežimo kainą, priklauso nuo nuotraukų kokybės) [email protected] . Taip pat, siunčiant nuotraukas prašome pridėti Jūsų kontaktinį telefono numerį ir adresą.
- Paskambinti mums nurodytu tel. nr.: 867185432, ir išvardyti turimas atliekas.
- Įvertinti savarankiškai.
Pagal kainas pateiktas Kainoraštyje
Ar atliekame atliekų išnešimą, pakrovimą?
- Taip, atliekas išnešame ir pakrauname. Krovos darbų kaina priklauso nuo pasirinkto išvežimo būdo.
- Skaičiuojant išvežimo kainą kubais – skaičiuojamas valandinis mokestis.
Kaip apskaičiuojamas atliekų tūris?
Atliekų tūris skaičiuojamas pagal tai, kiek vietos atliekos užima sukrovus jas į transporto priemonę. Paslaugų kaina priklauso nuo pakrautų atliekų tūrio.
Koks yra jūsų įmonės darbo laikas?
- Pirmadienis–penktadienis. 08.00 val.–16.00 val. (vėliausiai į užsakymą atvykstame 15.00–15.30 val., priklauso nuo rajono ir nuo to, kokį atliekų kiekį turite).
- Šeštadieniais išvežame didesnius užsakymus, paslaugos teikiamos pagal susitarimą.
- Sekmadieniais – nedirbame.
- Naktinė pamaina. Pagal poreikį galimas darbų atlikimas naktinę pamainą (pvz.: prekybos centruose, parduotuvėse, kavinėse).
Ar galima pasirinkti man tinkamą išvežimo laiką?
- Laiką galima pasirinkti (taikomas 2 valandų intervalas), pavyzdžiui – nuo 8.00 iki 10.00 val. Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
- Tikslios atvykimo valandos (pavyzdžiui, 13.00 val.) pasakyti negalime, kadangi prieš Jūsų užsakymą gali būti ir kitų užsakymų. Dėl įvairių aplinkybių galime užtrukti trumpiau arba ilgiau, todėl sudėtinga pasakyti tikslų laiką.
Ar informuojame apie atvykimą?
- Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
Skambiname Jūsų nurodytu telefono numeriu.
Kiek darbuotojų atvyksta į užsakymą?
Užsakant savivartį/mikroautobusą į užsakymą visada atvyksta du darbuotojai, kurie ir teikia užsakytą paslaugą.
Kiek laiko užtrunka atliekų pakrovimas išvežant atliekas savivarčiu/mikroautobusu?
Viskas priklauso nuo išvežamų atliekų kiekio ir nuo to, ar jos yra patalpose, ar lauke.
Kokiu transportu atliekamas atliekų išvežimas?
Priklausomai nuo išvežamų atliekų kiekio ir svorio, parenkamas tinkamas transportas.
- Krovininis mikroautobusas (tūris: nuo 8,5 m3 iki 12 m3)
- Statybinių atliekų konteineris (tūris: nuo 7 m3 iki 10 m3)
Kas vyksta po to, kai pasikrauname atliekas/kur jos išvežamos?
Atliekos vežamos į atliekų rūšiavimo stotį, galutiniam atliekų tvarkytojui.
Ar yra minimalus mokestis už paslaugą?
Ar reikia pasirašyti sutartį išvežant atliekas?
Taip, būtina. Išvežant atliekas iš įmonių ir įstaigų, reikės pasirašyti trišalę sutartį tarp atliekų turėtojo, atliekų vežėjo ir atliekų tvarkytojo. Nepasirašius trišalės sutarties, atliekų išvežimas negalimas.
Kokiu būdu galima atsiskaityti už paslaugas?
Atsiskaitymas atliekamas:
- Pagal išankstinę sąskaitą
- Pavedimu po sąskaitos-faktūros gavimo
Ar įmanomas apmokėjimo atidėjimas?
Valstybinėms ir savivaldybės įstaigoms numatytas atidėjimas iki 4 savaičių.
Privačioms kompanijoms įmanomas mokėjimo atidėjimas iki 2-4 sav. Sprendimas priimamas įvertinus kiekvieną situaciją individualiai (sprendimo priėmimą lemia tokie veiksniai: įmonės ar įstaigos reputacija, kreditingumo istorija, veiklos sfera, kompanijos amžius).
Ar naudojatės GPAIS sistema?
Taip, visos atliekos yra apskaitomos per GPAIS sistemą.
Kas užpildo atliekų vežimo lydraštį GPAIS sistemoje?
- Jeigu jūsų įmonė priklauso prie įmonių, privalančių tvarkyti atliekų apskaitą GPAIS sistemoje, atliekų lydraštį užpildote jūs.
- Jeigu jūsų įmonė neprivalo tvarkyti atliekų apskaitos GPAIS sistemoje, tada galutinis tvarkytojas pats užpildo visus reikalingus dokumentus.
- Su visa informacija apie GPAIS sistemą galite susipažinti čia: www.gpais.eu
Kur galėčiau sužinoti, ar mano įmonė privalo tvarkyti atliekų apskaitą per GPAIS sistemą?
Visą informaciją rasite paspaudę pateiktą nuorodą www.gpais.eu
Ar suteikiate turto utilizavimo / nurašymo pažymas?
Taip, dažniausiai klientas paruošia priėmimo – perdavimo aktą, su nurašyto turto sąrašu, o mes jį pasirašome atliekų perdavimo momentu.
Ar jūsų įmonė turi reikalingus leidimus vykdyti veiklą, susijusią su atliekų išvežimu?
- Įmonės vykdoma veikla kompetentinga ir atitinka visus Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos reikalavimus. Turime visus įstatymu numatytus leidimus .
- Įmonė įregistruota į Atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 )
- Ši informacija pasiekiama atliekų tvarkytojų įmonių registre, paspaudus nuorodą : https://atvr.aplinka.lt/ ir įvedus įmonės pavadinimą: UAB Nikanoros. Toliau spauskite mygtuką ieškoti.
Kada įmonė buvo įkurta / kiek metų esate rinkoje / kada pradėta vykdyti įmonės veikla?
- Įmonė Nikanoros, UAB buvo įkurta 2000 m. liepos mėn 1d.
- Savo veiklą atliekų išvežimo sektoriuje pradėjo 2008 m. ir sėkmingai ją tęsia jau 14 metų.
- Į atliekas tvarkančių įmonių registrą (ATĮR kodas REOBJ0014535) įregistruota 2010 metais.
Daugiau apie mūsų įmonę galite sužinoti: https://utilizatorius.lt/apie-mus/