Įmonėms ir įstaigoms

Dirbame nuo

metų

Surenkame rankiniu būdu virš

tonų kiekvieną mėnesį

Įvykdėme daugiau nei

užsakymų

Patenkintų klientų

įmonių ir įstaigų

Įmonėms ir įstaigoms teikiamos paslaugos:

Statybinių atliekų išvežimas

Senų baldų išvežimas

Stambiagabaričių atliekų išvežimas

Žaliųjų atliekų išvežimas

Statybinių konteinerių nuoma

Gamybinių atliekų išvežimas

Kitų nepavojingų atliekų išvežimas

Jums nebereikės:

Ieškoti krovėjų, kurie galėtų sukrauti nereikalingas atliekas

Tvarkyti visų reikalingų dokumentų ir pažymų, susijusių su atliekų tvarkymu

Ieškoti tinkamo transporto atliekoms išvežti

Ieškoti, kur Vilniuje galima išvežti atliekas

Paslaugos procesas

KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainų susitarimas. Nemokamas vadybininko atvykimas ir apžiūra. Komercinio pasiūlymo pateikimas.

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, El.Paštu, El.forma, Tiesioginis pokalbis internetu

DATA IR LAIKAS

Datos ir laiko suderinimas.

SUTARTIES PASIRAŠYMAS

Trišalės sutarties pasirašymas. Atliekų savininkas – vežėjai – galutinis tvarkytojas. Sutartis neterminuota. Sutartis reikalaujama pagal naują atliekų tvarkymo įstatymą. (jeigu dar nėra pasirašyta anksčiau).

APMOKĖJIMAS

Išrašoma sąskaita – faktūra. Atliekų utilizavimo pažyma. Visi dokumentai siunčiami Jums nurodytu el. paštu.

UŽSAKYMO VYKDYMAS

Sutartą dieną ekipažo atvykimas į vietą. Atliekų pakrovimas į transportą.
Vairuotojai išrašo atliekų išvežimo aktą. Esant poreikiui pasirašo priėmimo – perdavimo aktą. Jūsų atliekos keliauja į sąvartyną (atliekų tvarkytoją). Atliekos pasveriamos. Sąvartyne išduodama atliekų deklaracija su tiksliu atliekų svoriu.

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę.
Paslaugos procesas

UŽSAKYMO PATEIKIMAS

Telefonu, El.Paštu, El.forma, Tiesioginis pokalbis internetu

KONSULTACIJA

Preliminarių sąlygų ir kainų susitarimas. Nemokamas vadybininko atvykimas ir apžiūra. Komercinio pasiūlymo pateikimas.

SUTARTIES PASIRAŠYMAS

Trišalės sutarties pasirašymas. Atliekų savininkas – vežėjai – galutinis tvarkytojas. Sutartis neterminuota. Sutartis reikalaujama pagal naują atliekų tvarkymo įstatymą. (jeigu dar nėra pasirašyta anksčiau).

DATA IR LAIKAS

Datos ir laiko suderinimas.

UŽSAKYMO VYKDYMAS

Sutartą dieną ekipažo atvykimas į vietą. Atliekų pakrovimas į transportą.
Vairuotojai išrašo atliekų išvežimo aktą. Esant poreikiui pasirašo priėmimo – perdavimo aktą. Jūsų atliekos keliauja į sąvartyną (atliekų tvarkytoją). Atliekos pasveriamos. Sąvartyne išduodama atliekų deklaracija su tiksliu atliekų svoriu.

APMOKĖJIMAS

Išrašoma sąskaita – faktūra. Atliekų utilizavimo pažyma. Visi dokumentai siunčiami Jums nurodytu el. paštu.

GRĮŽTAMASIS RYŠYS

Atsiliepimas apie suteiktos paslaugos kokybę.
Pranašumai

10+ metų patirtis atliekų  surinkimo sferoje

Teikiame kompleksines paslaugas (surinkimas,pakrovimas,išvežimas)

Dažniausiai galime įvertinti ir nustatyti galutinę kainą konsultacijos metu.

Vidutiniškai per mėnesį pakrauname ir išvežam 100 tonų atliekų.

Sutvarkome visus reikalingus dokumentus ir pažymas, susijusias su atliekomis

Jūsų patogumui pasiūlysime skirtingus išvežimo variantus

Kvalifikuotas ir apmokytas personalas

Sutvarkome darbo vietą po savęs

Galime prisitaikyti prie Jūsų turimo biudžeto

Svarbu!
Šiuo metu neteikiame išvežimo paslaugų šioms atliekų grupėms:

q

Maisto atliekų, komposto atliekų, elektroninės technikos.

q

Pavojingų atliekų - naudotų tarų su dažų, lakų likučiais, asbestinio šiferio, ruberoido dangų, liuminescencines lempas.

Mūsų klientų atsiliepimai

UAB „Nikanoros“ (utilizatorius.lt) dirba kaip šveicariškas laikrodis – tiksliai ir patikimai.

Norėčiau padėkoti Nikanoros komandai už kantrybę ir greitai, kokybiškai ir švariai atlikta nebepanaudojamų baldų utilizavimą.
Du elektroniniai laiškai (sutarties suderinimui), vienas vizitas („turto“ įvertinimui), vienas skambutis (laiko patvirtinimui) – ir šiukšlių kaip nebūta.

Ačiū Dmitrijuj už kantrų ir išsamų visos tvarkos išaiškinimą bei pagalbą ruošiant sutartį.

Ar kreiptumėmės dar kartą – be kalbų.
Ar rekomenduotumėm kitiem – žinoma.

UAB Nikanoros gali būti pavyzdžiu kaip reikia gerai atlikti savo darbą.

Socialinių paslaugų priežiūros departamentas prie SADM
Algirdas Cerniauskas


Laba diena

Apie jūsų įmone galių atsiliepti tik gerais žodžiais. Darbas visada atliktas tvarkingai, greitai ir kokybiškai. Nereikia kažkokių papildomų pastangų ar darbuotojų priežiūros. Darbuotojai atsakingi ir kompetentingi atlikdami savo darbą. Darbų atlikimo laikas yra derinamas atsižvelgiant į kliento poreikius. Pabrėžtinai lankstūs ir supratingi darbų apmokėjimo klausimai už tai labai dėkinga įmonei  “UTILIZATORIUS” kolektyvui ir vadovui p. Dmitrijui.

Visada rekomenduočiau jūsų įmone dėl tokio pobūdžio darbų atlikimo, kaip kompetentinga.

Dėkoju jums už gerai atliktus darbus ir esant poreikiui visada pagal galimybes kreiptis į jus.

Ačiū 

Oksana Naktinienė
Ūkio skyriaus vyriausioji specialistė 

Informacijos pateikimas įmonės internetiniame puslapyje išsamus ir aiškus.  Bendraujant telefonu, vadybininkė buvo maloni, stengėsi padėti,esame patenkinti jos darbu. Atliekų vežėjai taip pat paslaugus ir mandagūs. Paslaugų kokybę vertiname puikiai.

Bendradarbiavimas su šia įmone atitiko mūsų lūkesčius. 

Rekomenduotume įmonę „Utilizatorius“ savo draugams ir kolegoms. 

Esate rūpestingi ir kompetentingi savo srities atstovai. Ačiū jums.

Monika  Servaitė
Pardavimų vadovė / Sales Manager

LEU kolektyvas nuoširdžiai dėkoja  Utilizatorius UAB „Nikanoros“  kompanijai ir visai dirbusiai komandai, už profesionaliai ir kokybiškai atliktus darbus. Ypatingas ačiū direktoriui Dmitrijui Zavadaskij.

Linkime stiprybės, sveikatos ir kuo didžiausios sėkmės visuomenei reikalingame, nelengvame ir sudėtingame Jūsų darbe.

Direktoriaus padėjėja, Felicija Drungilienė
Infrastruktūros direkcija

Mūsų atsiliepimai apie įmonę „Utilizatorius“ patys geriausi!

Įmonė labai kokybiškai, operatyviai ir 100 % įvykdė visus įsipareigojimus, darbas buvo puikiai organizuotas, darbo rezultatai nusipelno geriausio įvertinimo. 

Darbuotojai dirbo puikiai – negaišdami, darniai, nuoširdžiai, sąžiningai ir labai tvarkingai; visi buvo paslaugūs, draugiški ir labai malonūs; be to, jie atliko ir papildomų darbų, nenumatytų sutartyje. Darbuotojų kompetencija ir aukšta kvalifikacija nekelia jokių abejonių!

Įmonė „Utilizatorius“ yra geriausios praktikos ir patikimumo pavyzdys; šią įmonę  kviesime ir ateityje, mielai rekomenduosime draugams ir kolegoms kaip profesionaliai, patikimai ir operatyviai teikiančią kokybiškas paslaugas.

Jūratė Senvaitienė
Gudyno restaueravimo centro vadovė

Sodininkų bendrija “ Mikronas“  nuoširdžiai  dėkoja visam Jūsų kolektyvui už nepriekaištingai atliktą darbą, išvežant iš mūsų bendrijos žaliąsias atliekas.  

Puikus,  sustyguotas darbas atvežant  ir išvežant konteinerį, operatyvumas, atsižvelgiant į kliento pageidavimą,  detalus komunikavimas, problemos sprendimas kliento naudai, kaip kad pasiūlymas atsiųsti  darbo vietos nuotrauką , ne laukti  mašinos vietoje.

Kaina , atitinkanti  paslaugos kokybę 100 procentų. Pirmiausia  klientas, jo poreikis, o ne pasipelnymas . 

Drąsiai rekomenduojame  Jūsų įmonę , o ir   patys ateity tikrai naudosimės Jūsų paslaugomis.

Rūta Vyšniauskienė
S/B Mikronas valdybos pirmininkė

Pasirinkę dirbti su „Utilizatoriumi“ likome patenkinti rezultatu užsakymai visad buvo atlikti laiku. Po atliekų išvežimo aplinka buvo palikta švari. Labai sklandi komunikacija. Kolektyvo nariai maloniai bendrauja. Jei kartais atliekas palikdavome ne visada sutartoje vietoje jie visad pasistengdavo surasti ir išvežti. Net paskutinės minutės užsakymai nelikdavo palikti likimo valai. Dėkojame „Utilizatoriaus“ komandai už puikiai ir greitai atliktus darbus. Ateityje mielai ir toliau bendradarbiausime.


Baltic locations Projektų Koordinatorė

Monika

Mūsų klientai
D.U.K
Kaip pateikti užsakymą?
  • Telefonu
  • El. paštu 
  • Pildant užklausos formą
  • Tiesioginis pokalbis internetu
Kiek kainuoja atliekų išvežimas?

 Atliekų išvežimo kaina priklauso nuo:

– atliekų sudėties;

– atliekų buvimo vietos;

– atliekų kiekio;

– atliekų išrūšiavimo.

Prieš kiek laiko reikia užsakyti paslaugą?
  • Turint pasirašytą sutartį,  prieš 1 – 2 d.d.
  • Neturint pasirašytos sutarties prieš 3 – 5 d.d.
Kaip sužinoti, kiek kainuos atliekų išvežimas?
  1. Atsiųsti nuotraukas el. paštu (galime nustatyti preliminarią išvežimo kainą, priklauso nuo nuotraukų kokybės) [email protected] . Taip pat siunčiant nuotraukas prašome pridėti Jūsų kontaktinį telefono numerį ir adresą.
  2. Paskambinti mums nurodytu  telefono numeriu 867185432  ir išvardinti turimas atliekas.
  3. Įvertinti savarankiškai

Pagal kainas pateiktas Kainoraštyje 

Ar atliekame atliekų išnešimą, pakrovimą?
  1. Taip, atliekas išnešame ir pakrauname. Krovos darbų kaina priklauso nuo pasirinkto išvežimo būdo.
  • Skaičiuojant išvežimo kainą kubais – skaičiuojamas valandinis mokestis.
Kaip apskaičiuojamas atliekų tūris?

Apmokama už paslaugas pagal atliekų tūrį. Paslaugų kaina priklauso nuo pakrautų atliekų tūrio.

Koks yra jūsų įmonės darbo laikas?
  • Pirmadienispenktadienis. 08.00 val.16.00 val. (vėliausiai į užsakymą atvykstame 15.0015.30 val., priklauso nuo rajono ir nuo to, kokį atliekų kiekį turite).
  • Šeštadieniais išvežame didesnius užsakymus, paslaugos teikiamos pagal susitarimą.
  • Sekmadieniais – nedirbame.
  • Naktinė pamaina. Pagal poreikį galimas darbų atlikimas naktinę pamainą (pvz.: prekybos centruose, parduotuvėse, kavinėse).
Ar galima pasirinkti man tinkamą išvežimo laiką?
  • Laiką galima pasirinkti (taikomas 2 valandų intervalas), pavyzdžiui – nuo 8.00 iki 10.00 val.  Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа  ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.
  • Tikslios atvykimo valandos (pavyzdžiui, 13.00 val.) pasakyti negalime, kadangi prieš Jūsų užsakymą gali būti ir kitų užsakymų. Dėl įvairių aplinkybių, galime užtrukti trumpiau arba ilgiau, todėl sudėtinga pasakyti tikslų laiką..
Ar informuojame apie atvykimą?
  • Paskambiname prieš 15/30/60 minučių (pagal poreikį) iki atvykimo į vietą ir vykstame į užsakymą tik tuomet, kai klientas atsiliepiа  ir skambučio metu patvirtina, kad galime atvykti.

 Skambiname Jūsų nurodytu telefono numeriu.

Kiek darbuotojų atvyksta į užsakymą?

    Užsakant savivartį/mikroautobusą į užsakymą visada atvyksta du darbuotojai, kurie ir teikia užsakytą paslaugą.

Kiek laiko užtrunka atliekų pakrovimas išvežant atliekas savivarčiu/mikroautobusu?

Viskas priklauso nuo išvežamų atliekų kiekio ir nuo to ar jos yra patalpose ar lauke.

Kokiu transportu atliekamas atliekų išvežimas?

Priklausomai nuo išvežamų atliekų kiekio ir svorio, parenkamas tinkamas transportas.

  • Krovininis mikroautobusas (tūris: nuo 8,5 m3 iki 12 m3)
  • Statybinių atliekų konteineris (tūris: nuo 7 m3 iki 10 m3)
Kas vyksta paskui, kai pasikrauname atliekas/kur jos išvežamos?

1. Atliekos vežamos į atliekų rūšiavimo stotį, galutiniam atliekų tvarkytojui.

Ar yra minimalus mokestis už paslaugą?

Minimalus mokestis taikomas įmonėms/įstaigoms – 50,00 eurų + PVM.

Ar reikia pasirašyti sutartį išvežant atliekas?

Taip, butina.

  1. Išvežant atliekas iš įmonių ir įstaigų reikės pasirašyti trišalę sutartį, tarp atliekų turėtojo, atliekų vežėjo ir atliekų tvarkytojo.

Nepasirašius trišalės sutarties atliekų išvežimas negalimas.

  1. Atliekų vežimo sutarties pavyzdį parsisiųsti galima čia.
Kokiu būdu galima atsiskaityti už paslaugas?

Dažniausiai atsiskaitymas už suteiktas paslaugas, vykdomas Pavedimu po paslaugų suteikimo.

Ar įmanomas apmokėjimo atidėjimas?

Valstybinėms ir savivaldybės įstaigoms  numatytas atidėjimas iki 4 savaičių.

Privačioms kompanijoms įmanomas mokėjimo atidėjimas iki 2-4 sav. Sprendimas priimamas įvertinus kiekvieną situaciją individualiai (sprendimą priimti lemią tokie veiksniai: įmonės ar įstaigos reputacija, kreditingumo istorija, veiklos sfera, kompanijos amžius).

Ar naudojates GPAIS sistema?

Taip, visos atliekos yra apskaitomos per GPAIS sistemą.

Kas užpildo atliekų vežimo lydraštį GPAIS sistemoje?

  • Jeigu jūsų įmonė priklauso prie įmonių, privalančių tvarkyti atliekų apskaitą GPAIS sistemoje, atliekų lydraštį užpildote jūs.
  • Jeigu jūsų įmonė neprivalo tvarkyti atliekų apskaitos GPAIS sistemoje, tada galutinis tvarkytojas pats užpildo visus reikalingus dokumentus.
  • Su visa informaciją apie GPAIS sistemą galite susipažinti čia  : www.gpais.eu

Kur galėčiau sužinoti, ar mano įmonė privalo tvarkyti atliekų apskaitą per GPAIS sistemą? 

Visą informaciją rasite paspaudę pateiktą nuorodą www.gpais.eu

Ar suteikiate turto utilizavimo / nurašymo pažymas?

Taip, dažniausiai klientas paruošia priėmimo – perdavimo aktą, su nurašyto turto sąrašu,o mes ji pasirašome atliekų perdavimo momentu. 

Ar jūsų įmonė turi reikalingus leidimus vykdyti veiklą, susijusią su atliekų išvežimu?
  1. Įmonės vykdoma veikla kompetentinga ir atitinka visus Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos reikalavimus. Turime visus įstatymu numatytus leidimus .
  2. Įmonė įregistruota į Atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 )
  3. Ši informacija  pasiekiama atliekų tvarkytojų įmonių registre, paspaudus nuorodą : https://atvr.aplinka.lt/  ir įvedus įmonės pavadinimą: UAB Nikanoros. Toliau spauskite mygtuką ieškoti.
Kada įmonė buvo įkurta / kiek metų esate rinkoje / kada pradėta vykdyti įmonės veikla?
  • Įmonė Nikanoros, UAB buvo įkurta 2000 m. liepos mėn 1d.
  • Savo veiklą atliekų išvežimo sektoriuje pradėjo 2008 m. ir sėkmingai ją tęsia jau 14 metų.
  • Į atliekas tvarkančių įmonių registrą. (ATĮR kodas REOBJ0014535 ) įregistruota  2010 metais.

Daugiau apie mūsų įmonę galite sužinoti:  https://utilizatorius.lt/apie-mus/